Kurs Online:

Jak organizować profesjonalne eventy online krok po kroku?

Kurs producentki i organizatorki wydarzeń
Agi Dąbrowskiej z udziałem realizatorów –
Bartosza Malickiego i Arka Steca

Czy kiedyś pojawiały się w Twojej głowie

pytania lub wątpliwości jak te poniżej?

pytania lub wątpliwości

jak te poniżej?

Eventy online to moje nowe wyzwanie zawodowe, ale czy mam wystarczającą wiedzę, by skutecznie je zrealizować?

Jaka jest różnica pomiędzy organizacją eventów online a offline, czyli stacjonarnych?

Jak skutecznie zaangażować uczestników podczas wirtualnych spotkań?

Czy umiem zoptymalizować współpracę z reżyserem, speakerami, ekipami specjalistów od światła, dźwięku, kamer i znam zakres ich kompetencji?

Jak uniknąć ryzyk i bezpiecznie streamować wydarzenie online?

Zależy mi na tym, aby uczestnicy wydarzeń, które organizuję, byli zadowoleni i docenili moje starania – jak to osiągnąć?

Chcę, by event online przyniósł podobne korzyści dla mojej marki/organizacji/dla mnie jako organizatora – jak event offline.

Organizacja wydarzeń online stawia Was przed szeregiem dylematów,
nawet jeśli macie wieloletnie doświadczenie jako organizatorzy eventów stacjonarnych – offline.

Warto dowiedzieć się, jak je skutecznie zaplanować, jak ma wyglądać proces
ich przygotowywania od A do Z,
jak zbudować relacje z podwykonawcami,
by tworzyli zgrany team, oraz na jakie aspekty techniczne zwrócić uwagę, by event zakończył się sukcesem.

Ten kurs daje Ci właśnie taką możliwość!

Na czym polega ten kurs online?

To bardzo łatwy i przystępny sposób na przyswojenie zagadnień związanych z realizacją wydarzeń online.

Umieszczone na naszej platformie work&joy lekcje video masz do dyspozycji non stop i możesz przeglądać je w dowolnym miejscu i czasie przez cały rok od momentu ich wykupienia.

Możesz spotkać się w dogodnych dla Ciebie warunkach z doświadczonymi praktykami w tej dziedzinie – organizatorką wydarzeń i specjalistami od zagadnień technicznych.

Kurs jest tak przygotowany,
abyś wykorzystując wiedzę i wskazówki
w nim zawarte mógł/mogła działać „step by step”:

1.

Planowanie eventu online

Świadomie zaplanujesz wydarzenie wirtualne, poznając kluczowe zasady organizacji tego typu spotkań.

Wybierzesz odpowiedni format, dostosowując go do nowych potrzeb twoich uczestników i czasu jego trwania.

2.

Proces przygotowania do eventu online

Poznasz warunki współpracy z zaproszonymi gośćmi, hostem, mówcami czy reżyserem eventu.

Dzięki załączonym zadaniom będziesz mógł/mogła praktycznie przygotować zarówno brief, formaty zaproszeń, grafiki, agendę, jak i szczegółowy scenariusz wydarzenia.

3.

Technikalia

Dowiesz się, jak skomponować zespół realizujący transmisję i jego strukturę.

Uzyskasz wskazówki i podpowiedzi od praktyków, którzy mają za sobą setki zorganizowanych transmisji live.

Dla kogo jest, a dla kogo nie jest ten kurs?

Aga Dąbrowska

Właścicielka Event Design Group, która blisko 20 lat prowadzi firmę w branży eventowej – z jednej strony organizując kompleksowo wydarzenia w całej Polsce we współpracy z biznesem
i instytucjami publicznymi, z drugiej – prowadząc kameralną wypożyczalnię mebli na konferencje, wedding party i inne wydarzenia.

Na swoim koncie ma organizację dziesiątek konferencji, gali, bankietów czy też sportowych imprez charytatywnych. Przez prawie dwie dekady zdobyła zaufanie wielu prestiżowych firm i organizacji, pracując w tym czasie m.in. dla takich marek jak BASF, Boccard, COTY, COSTA Coffee, CUPT, Edgewell, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare i GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Henkel & Schwarzkopf, Nestle Nutrition, Michelin, Sephora, Toyota MIR-WIT czy Walmark.

Dobierając odpowiedni zespół, eventy offline i online tworzy od zera, określając ich cel, dostosowując sprzęt techniczny, przygotowując oprawę w najdrobniejszych detalach – od materiałów graficznych przez wybór obiektu lub platformy, cateringu, po listę artystów czy prelegentów.

Zwolenniczka dłuższych i pogłębionych rozmów z klientami. Zawsze dąży do tego, aby każdy z uczestników eventu poczuł się wyjątkowo i czerpał z tych chwil to, co najlepsze – wiedzę, kontakty i atmosferę.

Merytoryczną wiedzę zdobywała na studiach magisterskich o kierunku Zarządzanie i Marketing na UWM, oraz podyplomowych z Psychologii w biznesie na SWPS i Integracji Europejskiej na UG. Know-how tworzenia kameralnych i masowych wydarzeń podparła certyfikatem Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji, Studium Public Relations i Reklamy. Odbyła także wiele szkoleń, w tym ze skutecznej kampanii marketingowej, kampanii na FB oraz organizacji eventów online.

Pomysłodawczyni platformy z kursami online www.work&joy.pl, która przy tej okazji odkryła, że mnóstwo satysfakcji przynosi jej też produkcja kursów on-line.

W branży eventowej –
niezależnie czy w świecie wirtualnym czy w realu – największą skarbnicą wiedzy i inspiracji są ludzie.

Współpraca z doświadczonym teamem realizatorów, specjalistów technicznych różnych dziedzin, sprawdzonymi prelegentami, utalentowanymi twórcami różnych branż wpływają na niezapomniany efekt końcowy wydarzenia.

Organizacja eventów online to złożony proces.
Zależało mi na zebraniu w jednym miejscu informacji porządkujących proces realizacji tego typu wydarzeń. Do udziału w tym kursie zaprosiłam speców od technicznych aspektów transmisji live, którzy jako entuzjaści tej materii mogą podpowiedzieć, co się sprawdza, a jakich błędów warto unikać.
Dzięki temu nie grozi Ci fall start i wyeliminujesz kryzysowe sytuacje zanim się
w ogóle wydarzą. Będziesz mógł w pełni wykorzystać szansę, jaką dają wydarzenia online, by zrobić na Twoich odbiorcach jak najlepsze wrażenie.

Bartosz Malicki

Autor zdjęć, producent, realizator transmisji live.
Absolwent szkoły filmowej w Krakowie.

Od 10 lat zajmuje się tworzeniem filmów korporacyjnych, pracując m.in. dla takich marek jak Xiaomi, Pepsico, Eska, Adidas, Volkswagen, Stock, Nationale-Nederlanden, Vistula, Rodowita, Vivus, IKEA, RTV EURO AGD, WOŚP, Inter Cars, Giełda Papierów Wartościowych, Polsat, Canal+, Planete+.

Od 5 lat tworzy zespół filmowy Live Now, który wprowadza filmową jakość w świat transmisji na żywo. Ma na swoim koncie ponad 900 transmisji live. Jako konsultant do spraw technologii i sprzętu, czynnie bierze udział w budowaniu studiów streamingowych w Warszawie oraz Krakowie. Na stałe współpracuje przy produkcjach HDR dla Canal+, gdzie jako jeden z pierwszych w Polsce wdrożył tę technologię.

Arkadiusz Stec

Pasjonat filmowania. Swoją przygodę z ruchomym obrazem rozpoczął w 2014 roku dzięki konkursowi na reklamę swojego liceum. Po sukcesie na forum szkoły uznał, że praca przy filmie to droga, którą chce w życiu podążać.

Jego zawodowa ścieżka kariery rozpoczęła się zaledwie 2 lata później. Pracuje od tej pory przy produkcjach filmowych dla wielu światowych i polskich marek takich jak Adidas, Huawei, Xiaomi, Volkswagen, UBS, PKP, Avon oraz przy wielu innych produkcjach muzycznych i fabularnych jako autor zdjęć czy operator kamery.

Dzięki wszystkim tym doświadczeniom poznał różne techniki pracy kamery i światła. Geek świata elektroniki, dzięki czemu przez lata pracy poznał szeroki przekrój sprzętu kamerowego, począwszy od prostych lustrzanek w pierwszych latach kariery do kamer filmowych Arri, RED czy Blackmagic. Osoba świetnie rozumiejąca aspekty techniczne sprzętu, co jest nie do przecenienia w dobie ciągłego postępu w dziedzinie filmowania.

Staramy się realizować transmisje live, będąc daleko
od popularnego hasła „widać, słychać, więc jest dobrze”.

Mówiąc innymi słowy – transmisje na żywo nie muszą mieć wątpliwej jakości.
Przy dużych produkcjach filmowych bądź reklamowych dba się o najmniejszy szczegół. Staramy się zachować równowagę i tak jak w środowisku filmowców mówi się, że „detal robi film” tak nie mamy wątpliwości, „że też transmisję live robi… właśnie detal”.

Aga Dąbrowska

Właścicielka Event Design Group, która blisko 20 lat
prowadzi firmę w branży eventowej – z jednej strony organizując kompleksowo wydarzenia w całej Polsce we współpracy z biznesem
i instytucjami publicznymi, z drugiej – prowadząc kameralną wypożyczalnię mebli na konferencje, wedding party i inne wydarzenia.

Na swoim koncie ma organizację dziesiątek konferencji, gali, bankietów
czy też sportowych imprez charytatywnych.
Przez prawie dwie dekady
zdobyła zaufanie wielu prestiżowych firm i organizacji, pracując w tym czasie m.in. dla takich marek jak BASF, Boccard, COTY, COSTA Coffee, CUPT,
Edgewell, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare i GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Henkel & Schwarzkopf, Nestle Nutrition, Michelin, Sephora,
Toyota MIR-WIT czy Walmark.

Dobierając odpowiedni zespół, eventy offline i online tworzy od zera, określając ich cel, dostosowując sprzęt techniczny, przygotowując oprawę w najdrobniejszych detalach – od materiałów graficznych przez wybór obiektu lub platformy, cateringu, po listę artystów czy prelegentów.

Zwolenniczka dłuższych i pogłębionych rozmów z klientami. Zawsze dąży do tego, aby każdy z uczestników eventu poczuł się wyjątkowo i czerpał z tych chwil to, co najlepsze – wiedzę, kontakty i atmosferę.

Najbardziej ceni sobie wiedzę zdobytą w praktyce.

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie i Marketing UWM, oraz podyplomowych z Psychologii w biznesie na SWPS i Integracji Europejskiej na UG. Know-how tworzenia kameralnych i masowych wydarzeń podparła certyfikatem Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji, Studium Public Relations i Reklamy. Odbyła także wiele szkoleń, w tym ze skutecznej kampanii marketingowej, kampanii na FB oraz organizacji eventów online.

Pomysłodawczyni platformy z kursami online www.work&joy.pl, która przy tej okazji odkryła, że mnóstwo satysfakcji przynosi jej też produkcja kursów on-line.

W branży eventowej –
niezależnie czy w świecie wirtualnym czy w realu – największą skarbnicą wiedzy i inspiracji są ludzie.

Współpraca z doświadczonym teamem realizatorów, specjalistów technicznych różnych dziedzin, sprawdzonymi prelegentami, utalentowanymi twórcami różnych branż wpływają na niezapomniany efekt końcowy wydarzenia.

Organizacja eventów online to złożony proces.
Zależało mi na zebraniu w jednym miejscu informacji porządkujących proces realizacji tego typu wydarzeń. Do udziału w tym kursie zaprosiłam speców od technicznych aspektów transmisji live, którzy jako entuzjaści tej materii mogą podpowiedzieć, co się sprawdza, a jakich błędów warto unikać.
Dzięki temu nie grozi Ci fall start i wyeliminujesz kryzysowe sytuacje zanim się
w ogóle wydarzą. Będziesz mógł w pełni wykorzystać szansę, jaką dają wydarzenia online, by zrobić na Twoich odbiorcach jak najlepsze wrażenie.

Bartosz Malicki

Autor zdjęć, producent, realizator transmisji live.
Absolwent szkoły filmowej w Krakowie.

Od 10 lat zajmuje się tworzeniem filmów korporacyjnych, pracując m.in.
dla takich marek jak Xiaomi, Pepsico, Eska, Adidas, Volkswagen, Stock, Nationale-Nederlanden, Vistula, Rodowita, Vivus, IKEA, RTV EURO AGD,
WOŚP, Inter Cars, Giełda Papierów Wartościowych, Polsat, Canal+, Planete+.

Od 5 lat tworzy zespół filmowy Live Now, który wprowadza filmową jakość
w świat transmisji na żywo. Ma na swoim koncie ponad 900 transmisji live.
Jako konsultant do spraw technologii i sprzętu, czynnie bierze udział
w budowaniu studiów streamingowych w Warszawie oraz Krakowie.
Na stałe współpracuje przy produkcjach HDR dla Canal+, gdzie jako jeden z pierwszych w Polsce wdrożył tę technologię.

Arkadiusz Stec

Pasjonat filmowania. Swoją przygodę z ruchomym obrazem rozpoczął w 2014 roku dzięki konkursowi na reklamę swojego liceum. Po sukcesie na forum szkoły uznał, że praca przy filmie to droga, którą chce w życiu podążać.

Jego zawodowa ścieżka kariery rozpoczęła się zaledwie 2 lata później. Pracuje od tej pory przy produkcjach filmowych dla wielu światowych i polskich marek takich jak Adidas, Huawei, Xiaomi, Volkswagen, UBS, PKP, Avon oraz przy wielu innych produkcjach muzycznych i fabularnych jako autor zdjęć czy operator kamery.

Dzięki wszystkim tym doświadczeniom poznał różne techniki pracy kamery
i światła. Geek świata elektroniki, dzięki czemu przez lata pracy poznał szeroki przekrój sprzętu kamerowego, począwszy od prostych lustrzanek w pierwszych latach kariery do kamer filmowych Arri, RED czy Blackmagic. Osoba świetnie rozumiejąca aspekty techniczne sprzętu, co jest nie do przecenienia w dobie ciągłego postępu w dziedzinie filmowania.

Staramy się realizować transmisje live, będąc daleko
od popularnego hasła „widać, słychać, więc jest dobrze”.

Mówiąc innymi słowy – transmisje na żywo nie muszą mieć wątpliwej jakości.
Przy dużych produkcjach filmowych bądź reklamowych dba się o najmniejszy szczegół. Staramy się zachować równowagę i tak jak w środowisku filmowców
mówi się, że „detal robi film” tak nie mamy wątpliwości,
„że też transmisję live robi… właśnie detal”.

Co zawiera kurs?

3 moduły
składające się z 19 lekcji.

Prawie 230 minut know how na temat skutecznej organizacji wydarzeń online. 

Niezbędnik
Wraz z lekcjami video, otrzymasz zadania i praktyczne materiały.

Moduł 1 – Planowanie eventu online. 

M.1.0 Wstęp do kursu.
M.1.1 Eventy online, offline, hybrydowe – czym są i czym różnią się od siebie?
M.1.2 Poznaj lepiej grupę docelową i stwórz cel eventu.
M.1.3 Buduj „społeczność” na nowo. Komunikacja wokół eventu online.
M.1.4 Na żywo czy „z puszki”?
M.1.5 Perfekcyjna agenda, czyli dlaczego czas trwania eventu online
          jest tak ważny?

Moduł 2 – Proces przygotowania do eventu online.

M.2.0 Etapy tworzenia eventu online.
M.2.1 Agenda i scenariusz wydarzenia online – praktyczny warsztat.
M.2.2 Współpraca z reżyserem eventu.
M.2.3 Współpraca z osobami prowadzącymi event.
M.2.4 Współpraca z prelegentami i panelistami.
M.2.5 Mówcy motywacyjni, goście specjalni – wybór i współpraca.
M.2.6 Elementy angażujące publiczność.
M.2.7 Oprawa graficzna eventu online.
M.2.8 Wybór platformy.
M.2.9 Przygotowanie briefu.

Moduł 3 – Techniczne aspekty przygotowań do eventu online.

M.3.1 Stream – transmisja live. Co wpływa na jej jakość i bezpieczeństwo?
M.3.2 Sprzęt kamerowy potrzebny do realizacji transmisji live.
M.3.3 Przestrzeń realizacji wydarzenia i jej elementy.
M.3.4 Zespół realizujący transmisję live.

Co zyskasz decydując się na kurs?

Cenne, sprawdzone wskazówki od doświadczonych praktyków na temat realizacji eventów online.

Praktyczne materiały, które pomogą Ci samodzielnie przygotować dobry brief, agendę i scenariusz wydarzenia online.

Tipy dotyczące jakości komunikacji ze społecznością eventową, platform do organizacji wydarzeń wirtualnych czy materiałów graficznych, dzięki czemu dobierzesz narzędzia odpowiadające założeniom Twojego wydarzenia.

Know-how doświadczonych filmowców, którzy dzielą się wiedzą na temat technicznych aspektów organizacji transmisji live.

Wiedzę z zakresu skutecznych technik budowania relacji i egzekwowania zadań w zespole odpowiedzialnym za planowanie, przygotowanie i realizację wydarzenia online.

Wskazówki na temat bezpieczeństwa transmisji. 

Aktywuj kurs,
aby natychmiast otrzymać:

Roczny dostęp do lekcji.

Kurs dotyczący organizacji profesjonalnych
eventów online krok po kroku.

Praktyczne zadania i materiały dodatkowe.

Dostęp do zamkniętej grupy na FB,
dedykowanej uczestnikom kursu.

Kupując kurs, POMAGASZ!
2% zysku ze sprzedaży kursu trafi do Fundacji WOŚP.

Otrzymujesz 14-dniową
Gwarancję Satysfakcji

Przygotowaliśmy materiały tak, aby dały Ci jak najwięcej wartości.
Jeśli z jakichś powodów kurs jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz
na nasz adres e-mail: hello@workandjoy.pl, a zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.

FAQ

1. Nie kupowałem wcześniej kursów online. Jak to działa?

1. Wykupujesz szkolenie online – czyli roczny dostęp do lekcji video, które znajdują się na platformie.
2. Zostajesz automatycznie przeprowadzony do bramki płatniczej.
3. Otrzymujesz mailem unikalny kod, dzięki któremu logujesz się do swojego konta na platformie WORK &JOY Online.
To wszystko! Enjoy!

2. Mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście! Wypełnij potrzebne dane w koszyku, a faktura VAT zostanie od razu wysłana na Twój e-mail.

3. Czy można płacić kartą?

Tak, oczywiście. Wszystkie dopuszczalne sposoby płatności pojawią się w systemie transakcyjnym, do którego trafisz po kliknięciu w przycisk zakupu. Płatności obsługuje Tpay. 

4. Mam słabe łącze internetowe. Czy, mimo to, będę w stanie obejrzeć lekcje w ramach zakupionego kursu?

Jeżeli bez większego problemu oglądasz filmy na Youtube, to kurs powinien działać bez zarzutu. Do hostowania plików video korzystamy z serwisu Vimeo. W razie problemów możesz wybrać niższą jakość odtwarzania. 

5. Na jaki czas uzyskuję dostęp do kursu i ile czasu on trwa?

Uzyskujesz roczny dostęp do zakupionego szkolenia. Lekcje mają różną długość i trwają od kilku do kilkudziesięciu minut, dając łącznie prawie 4-godzinny kurs. Ich liczba i ogólny czas trwania kursu różni się w zależności od tego, który z nich wybierasz.

6. Czy można pobrać kurs na swój dysk?

Materiały video są dostępne jedynie online na platformie work&joy. Materiały dostępne pod lekcjami, możesz pobrać na swój komputer i zostają z Tobą na zawsze.

7. Czy z kursu można korzystać na telefonie?

Tak, z zakupionego kursu możesz korzystać na komputerze, tablecie lub telefonie.

8. Z ilu urządzeń mogę logować się na swoje konto?

Możesz korzystać z maksymalnie 2 urządzeń.

9. Czy szkolenie da mi praktyczną i unikatową wiedzę?

Szkolenia są prowadzone przez osoby, które są praktykami w swoich dziedzinach. Jesteśmy przekonani, że wiedza, którą się dzielą, przyczyni się do Twojego rozwoju i zainspiruje do pozytywnych zmian.

10. Nie jestem przekonany czy wybrane szkolenie będzie dla mnie odpowiednie. Co, jeśli po zakupie okaże się, że podjąłem niewłaściwą decyzję?

Nic nie ryzykujesz. Dajemy 14-dniową GWARANCJĘ SATYSFAKCJI.
To oznacza, że jeśli w ciągu 14 dni od zakupu stwierdzisz,
że wybrane szkolenie nie jest dla Ciebie, to zwracamy Ci pieniądze.

Zorganizuj swój wymarzony event online

krok po kroku
wykorzystując wskazówki Agi, Bartka i Arka

ENJOY!

Pakiet Standard

Roczny dostęp do lekcji nagranych w formie profesjonalnych materiałów video.
Oglądasz, kiedy chcesz, i jak chcesz po otrzymaniu dostępu do platformy!

Dostajesz praktyczne zadania od prowadzącego kurs, które wykonujesz zapoznając się z kolejnymi lekcjami.

Zyskujesz nieograniczony czasem dostęp
do materiałów dodatkowych, które będą służyły Ci przez lata.

Otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy na FB, dedykowanej uczestnikom kursu.

Otrzymujesz specjalny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Otrzymujesz 14-dniową Gwarancję Satysfakcji.

799 zł brutto

259 zł brutto z kodem rabatowym*

*) kod rabatowy dostępny w zakładce 'Promocje’

Odbierz bezpłatny materiał:

Jak angażować zróżnicowany zespół

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatny materiał:
Check-lista przed każdym eventem online

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatnie

Elementarz od Stylistki

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Podaj swój e-mail, aby zostać poinformowanym o starcie kursu.

Jesteś zapisany/zapisana.
Poinformujemy Cię mailowo o starcie kursu.