Regulamin

Drogi Kliencie!
Bardzo nam miło, że jesteś klientem Platformy work&joy online.
Zapoznaj się prosimy z poniższym Regulaminem i zasadami, które obowiązują Ciebie i nas.
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się z nami poprzez dane wskazane w Regulaminie.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

  1. Serwis internetowy, zwany również Platformą work&joy online, jest dostępny w domenie www.workandjoy.pl i na odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
  2. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
    – adres e-mail: hello@workandjoy.pl
    – formularza kontaktowego dostępnego w ramach Serwisu.
  3. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i formularza kontaktowego dostępnego w ramach Serwisu (jeśli istnieje).
  4. Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów nabycia Produktów oraz dokonywania reklamacji w ramach Serwisu określa niniejszy Regulamin. 
  5. Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Serwisu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk. 
  6. Warunkiem skorzystania ze Serwisu oraz zawarcia Umowy  jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.  
  7. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  8. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Serwisu,
    w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty
    w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  9. W ramach korzystania ze Serwisu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
    a)
    rozsyłania i umieszczania w ramach Serwisu spamu,
    b) podszywania się pod inny podmiot,
    c) zakłócania funkcjonowania Serwisu,
    d) dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Serwisie.
  10. Nakazuje się:
    a) Korzystanie ze Serwisu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
    b) Korzystanie ze Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
    c) Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Serwisu wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona).
  11. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  12. W celu usunięcia konta Klienta należy za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Serwis o woli jego usunięcia. 
  13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasową niedostępność Platformy work&joy online i Platformy kursów online work&joy online spowodowaną okolicznościami za które nie ponosi odpowiedzialności (awaria techniczna, siła wyższa, inne zdarzenie o nieprzewidzianym i nagłym charakterze). W takiej sytuacji Sprzedawca podejmie wszelkie działania celem przywrócenia dostępności.
  14. Dostęp do Platformy work&joy online I  Platformy kursów online work&joy online może być czasowo ograniczony w razie prowadzenia przez Sprzedawcę prac o charakterze konserwacyjnym lub mającym na celu usprawnienie, modyfikację działania systemów.
  15. Sprzedawca dokłada wszelkich starań by dostęp do Platformy work&joy online I  Platformy kursów online work&joy online miał charakter ciągły i niezakłócony.

§2 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca –   Agnieszka Dąbrowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ED GROUP Agnieszka Dąbrowska, pod adresem ul. Bałtycka 136, 11-041 Olsztyn NIP: 7392516385 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, właściciel Serwisu – Platformy work&joy online.
  2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Serwisu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Serwisu.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  5. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na Platformie work&joy online, umożliwiające dostęp do zakupionych Produktów.
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca
    we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Serwisu.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin Serwisu.
  8. Serwis Internetowy lub Serwis lub Platforma work&joy online– Serwis internetowy dostępny pod adresem https://workandjoy.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów.
  9. Platforma kursów online work&joy online– platforma kursów online, produktów cyfrowych
  10. Platforma work&joy online do transmisji eventów– platforma do transmisji wydarzeń online.
  11. Produkt – produkt zakupiony w Serwisie, dostępny wyłącznie w wersji elektronicznej lub usługa. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  12. Kurs online – Produkt o charakterze usługi dostępu do określonych materiałów dostępnych w formie cyfrowej (video, pdf itd.). 
  13. Umowa– umowa dotycząca nabycia Produktu przez Klienta zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem za pośrednictwem Serwisu.
  14. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy nabycia Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  15. Formularz zamówienia – formularz Serwisu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę .
  16. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Serwisu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  17. Operator płatności – Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, Plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości do której należy system płatności Tpay.
  18. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
    od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
  19. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Serwisie sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
  20. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych
    i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie
    i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego
    dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
  21. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  22. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  23. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  24. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  25. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. Zm.).
  26. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. Zm.).

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Serwisu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Platformy work&joy online oraz innych Klientów.
  2. Do skorzystania ze Serwisu, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz składania zamówień na Produkty potrzebne są:
    a) dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
    b) odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
    c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  3. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  4. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu.
  5. Sprzedawca zaleca stosowanie odpowiednich środków technicznych mających na celu zabezpieczenie urządzeń  i systemów informatycznych z których korzysta Klient.

§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SERWISIE

  1. W Serwisie https://workandjoy.pl dostępne są następujące Produkty:
    a) Kursy online dostępne na Platformie kursów online work&joy online
    b) E-booki
    c) Webinary
    d) Platforma work&joy online do transmisji eventów.
  2. W ofercie Serwisu są również inne produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta np. usługi- konsultacje biznesowe, produkcja kursu online.
  3. Klient chcący dokonać indywidualnego zamówienia, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w niniejszym Regulaminie.
  4. Po uzgodnieniu parametrów i cech produktu z Klientem, zostanie on przygotowany na jego indywidualne zamówienie.
  5. Proces zamówienia produktu indywidualnego, zostanie uzgodniony odrębnie z Klientem.
  6. Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Produktu w Serwisie.

§5 PRODUKTY NIEODPŁATNE

  1. Sprzedawca ma prawo umożliwiać skorzystanie z Produktów nieodpłatnych.
  2. Do Produktów nieodpłatnych zalicza się przede wszystkim dokumenty elektroniczne, ograniczony dostęp do Kursu online itd.
  3. Korzystanie z Produktów nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta Klienta na Platformie kursów online work&joy online lub Platformie work&joy online do transmisji eventów, na których udostępniane są Produkty.
  4. Produkty nieodpłatne dostępne są czasowo. 
  5. Informacje dotyczące terminu dostępności, znajdują się w opisie Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.

§6 PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE KURSÓW ONLINE WORK&JOY ONLINE I KONSULTACJE

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie kursów online work&joy zakładając Konto Klienta.
  2. Rejestracja na Platformie kursów online work&joy online i utrzymanie Konta Klienta odbywa się nieopłatne w ramach ceny zapłaconej za zakupiony Produkt.
  3. Produkty dostępne na Platformie kursów online work&joy online to:
    a) Webinary,
    b) Kursy online.
  4. Dostęp do zakupionych Produktów na Platformie kursów online work&joy online jest czasowy. Informacja o terminie dostępności Produktu znajduje się w opisie danego Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.
  5. Dostęp do zakupionego Produktu na Platformie kursów online work&joy online następuje niezwłocznie, po zaksięgowaniu zapłaty za Produkt o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu. Klient może logować się na Platformę kursów online work&joy z wykorzystaniem maksymalnie 2 różnych urządzeń końcowych.
  6. Jeśli w ramach zakupu Kursu online Sprzedawca świadczy także usługę konsultacji to odbywa się ona w drodze spotkania online poprzez komunikator umożlwiający bezpośrednią komunikację tj. ZOOM/TEAMS/GOOGLE MEET lub inny komunikator indywidualnie ustalony z Klientem. Termin konsultacji ustalany jest wspólnie przez strony w ramach czasowych wskazanych w opisie Produktu i indywidualnie ze Sprzedawcą po dokonaniu Zamówienia poprzez kontakt drogą e-mai. 
  7. Konsultacje są realizowane w terminie uzgodnionym z Klientem przy czym termin ustalany jest z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. 
  8. Klientowi i Sprzedawcy przysługuje prawo jednorazowego odwołania konsultacji w umówionym terminie do 3 dni roboczych (72 godziny) przed ustalanym przez strony terminem. Odwołania spotkania należy dokonać poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail. W takim przypadku spotkanie odbywa się w nowym terminie uzgodnionym przez strony zgodnie z Regulaminem, w granicach czasowych zgodnych z opisem Produktu i pod warunkiem dostępności czasowej każdej ze stron w zakreślonych granicach czasowych umożliwiających ustalenie nowego terminu. W przypadkach nagłych i niezależnych od Klienta konsultacja może zostać przeniesiona na inny termin na prośbę Klienta i za zgodą Sprzedawcy.
  9. W razie braku odwołania konsultacji w terminie wskazanym w ust. 8 lub braku zjawienia się na konsultacji przez Klienta, Klientowi nie przysługuje zwrot ceny i/lub dodatkowa konsultacja.
  10. W razie spóźnienia się Klienta na konsultację, czas konsultacji nie ulega przedłużeniu.
  11. Sprzedawca nie odpowiada za problemy techniczne wynikające ze strony Klienta, w tym te, które uniemożliwiają przeprowadzenie konsultacji w uzgodnionym terminie.

§7 PLATFORMA WORK&JOY ONLINE DO TRANSMISJI EVENTÓW

  1. Sprzedawca świadczy usługę Platformy work&joy online do transmisji eventów online. Platforma work&joy online do transmisji eventów to platforma WEB z  playerem video. Realizacja transmisji online (stream) to odrębna usługa i w razie zainteresowania jej świadczeniem przez Sprzedawcę, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą. 
  2. Klient dokonujący zakupu usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów jest organizatorem eventu (wydarzenia) organizowanego poprzez Platformę work&joy online do transmisji eventów. 
  3. Funkcjonalności dostępne dla Klienta na Platformie work&joy online do transmisji eventów online ustalane są indywidualnie z Klientem i dostosowywane do potrzeb Klienta w granicach wybranego wariantu Produktu. Szczegółowe zasady współpracy ustalane są każdorazowo indywidualnie.
  4. Rejestracja na Platformie work&joy online do transmisji eventów online i utrzymanie Konta odbywa się nieopłatne w ramach ceny zapłaconej za usługę.
  5. Uczestnicy eventów (wydarzeń) organizowanych przez Klientów w ramach Platformy work&joy online do transmisji eventów online podlegają zasadom określonym przez Klienta jako organizatora przy czym Sprzedawca powinien udostępnić uczestnikom eventu (wydarzenia) wszelkie niezbędne informacje zgodnie z prawem oraz poinformować o zasadach korzystania z Platformy work&joy online do transmisji eventów które wynikają z niniejszego Regulaminu i Polityki prywatności.
  6. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za treści (m.in. materiały graficzne, opisy, fotografie, logotypy, treści prezentowane podczas wydarzenia) i tematykę eventu (wydarzenia) które organizuje, w tym za wszelkich podwykonawców którymi posługuje się przy organizacji wydarzenia. Sprzedawca nie odpowiada za usługi świadczone przez podmioty trzecie na rzecz Klienta, w tym za działania lub zaniechania związane z usługami zintegrowanymi z Platformą work&joy online do transmisji eventów wybranymi przez Klienta. 
  7. Sprzedawca nie monitoruje aktywności Klienta i uczestników organizowanego przez niego eventów przy czym w razie powzięcia informacji o naruszeniu zasad Platformy work&joy online do transmisji eventów Sprzedawca dokona analizy sytuacji i w razie potrzeby ograniczy dostępność Konta do czasu wyjaśnienia. 
  8. Korzystanie z Platformy work&joy online do transmisji eventów wymaga prawidłowego podłączenia sprzętu (mikrofon, kamera, głośnik, słuchawki) uczestnika w trakcie trwania eventu (wydarzenia). Sprzęty nie powinny być używane przez inne programy/aplikacje w czasie trwania eventu (wydarzenia).
  9. Wykupienie usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów poprzedza przesłanie przez Klienta zapytania. Złożenie zapytania następuje poprzez wybór przycisku „Wyślij zapytanie przed zakupem”. Po otrzymaniu zapytania Sprzedawca kontaktuje się z Klientem, strony ustalają zakres funkcjonalności usługi świadczonej dla Klienta, indywidulane warunku Umowy oraz zawierają Umowę.
  10. Dla każdego Klienta usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów tworzona jest odrębna subdomena na Platformie work&joy online do transmisji eventów. Po wykonaniu Umowy dostęp do Platformy work&joy online do transmisji eventów i subdomena wygasa w terminie do 30 dni. 
  11. Dostęp do Platformy work&joy online do transmisji eventów jest czasowy. Czas dostępu ustalany jest indywidualnie przez Klienta i Sprzedawcę. Dostęp do Platformy work&joy online do transmisji eventów następuje na zasadach ustalonych przez Klienta i Sprzedawcę i po zaksięgowaniu zapłaty. Klient może umożliwić dostęp do Platformy work&joy online do transmisji eventów swoim współpracownikom na zasadach określonych przez Klienta i Sprzedawcę.
  12. W zakresie nieustalonym indywidualnie przez Klienta i Sprzedawcę do Umowy o świadczenie usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów znajdują odpowiednie zastosowanie postanowienia niniejszego Regulaminu.

§8 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Serwisu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Produktu).
  2. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Serwisu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Zamawiam pakiet” pokazany wraz z ceną i opisem Produktu, w wyniku czego wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie Klient zostaje przeniesiony na stronę na której zakup jest dokonywany.
  3. Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody rabatowy”.
  4. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
    a) imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy,
    b) adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
    c) numeru telefonu (opcjonalnie),
    d) adresu e-mail,
    e) akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
    f) wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy w przypadku gdy Produkt jest treścią cyfrową (kurs online),
    g) wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Serwis poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty
    za zamówienie.
  5. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówiony Produkt, z obecnie dostępnych w Serwisie.
  6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję
    i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranego Produktu, jak również co do formy płatności.
  7. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie Umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  8. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
    ze Sprzedawcą Umowy , zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  9. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej
    w Serwisie, a następnie dokonuje wpłaty. 
  10. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  11. Umowę traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust.10 niniejszego paragrafu. Umowa zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
  12. W ramach jednej transakcji Klient może nabyć jeden Produkt.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
    a)
    nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
    b) nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
  14. Umowa ze Sprzedawcą może zostać zawarta poprzez złożenie Zamówienia Produktu poprzez przesłanie wiadomości na adres hello@workandjoy.pl przez Klienta. Sprzedawca przekazuje w wiadomości dane dotyczące płatności, a Umowa w takim przypadku zostaje zawarta w momencie wskazanym w ust. 10. Postanowienia Regulaminu znajdują w takim przypadku odpowiednie zastosowanie.
  15. Stroną Umowy mogą być osoby, które ukończyły 18 lat. W wypadku osób w wieku powyżej 13 roku życia, dla skutecznego zawarcia Umowy niezbędna jest zgoda ich opiekuna prawnego. W wypadkach wątpliwych Sprzedawca może zażądać przedstawienia takiej zgody na piśmie.
  16. W celu korzystania z usługi Użytkownik zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.

§9 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW

  1. Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów.
  2. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie specjalnej.
  3. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą dostępnością, Produkty, które dopiero ukażą się w Serwisie.
  4. Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie Produktu.
  5. Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami.
  6. Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty, są realizowane (np. dodawane na Konto Klienta) w kolejności dokonanych Zamówień. 

§10 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Serwisu są cenami brutto
    i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek VAT).
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych
    w Serwisie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, zmian ceny usługi dostępu do Platformy work&joy online do transmisji eventów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
  3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
  4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
    a) przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu proszę skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane
    w Regulaminie;
    b) przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
    za pośrednictwem systemu Tpay 
  5. W przypadku płatności elektronicznych produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) lub paragon w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
  7. Jeżeli Klient potrzebuje wystawienia faktury VAT EU, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą podając swój numer Zamówienia oraz dane do faktury.

§11 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY

  1. Dostęp do treści cyfrowy zostanie udzielony do 48 godzin/2 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji na adres e-mail, który Klient wskazał w formularzu Zamówienia z zastrzeżeniem postanowień o których mowa w ust. 2-3.
  2. W przypadku usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów, konsultacji, produkcji kursu, czy innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a które są dostępne w Serwisie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym przez strony lub w terminie wskazanym w opisie danego Produktu.
  3. W przypadku Produktów np. kursów online wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do danego kursu online czy webinaru następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu (szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego Produktu). Dostęp może też być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu czy innego Produktu. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
  5. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Serwisie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu. 
  6. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

§12 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia Zamówienia. 
  3. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki newslettera, wysyłki bezpłatnych materiałów pdf, jeśli Klient wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w Polityce prywatności. 
  4. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji
    i utrzymywaniu Konta na Platformie kursów online work&joy online oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
  5. Konto tworzone jest automatycznie podczas składania Zamówienia.
  6. Z momentem zawarcia Umowy Klient uzyskuje dostęp do wybranego przez siebie i opłaconego Produktu, zaś na podany przez niego adres e-mail wysyłane są dane (login i hasło), za pomocą których może się on następnie zalogować do Platformy kursów online work&joy online na utworzone automatycznie Konto Klienta. 
  7. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Produktów, znajdujących się na Platformie kursów online work&joy online oraz do korzystania z Platformy work&joy online do transmisji eventów.
  8. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi, dostępu do Produktu (np. Kursu online) drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas 1 roku.
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku
    z korzystaniem ze Serwisu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  10. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
  11. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont przez jednego Klienta. 
  12. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
  13. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca  może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Serwisu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Serwisu,  w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Serwisu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów. 
  14. Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron w każdym czasie. 
  15. Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z ważnych powodów. 
  16. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  17. W celu usunięcia Konta, Klient kontaktuje się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. 
  18. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów w Serwisie, również tych, które zamówił. 

§13 REKLAMACJE I ROZWIĄZANIE UMOWY

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową nabycia Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  4. Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail: hello@workandjoy.pl Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie. 
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
    od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
  7. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
  8. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  9. W przypadku Klienta będącego Konsumentem uzasadnione koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca.
  10. W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Może w tym celu skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi odpowiedzi. 
  11. Rozwiązanie Umowy następuję z ostatnim dniem obowiązywania Umowy zawartej przez Klienta i Sprzedawcę. W dniu następującym po rozwiązaniu Umowy i w przypadku gdy Klient nie kupi kolejnego Produktu, Konto jest automatycznie pozbawiane możliwości korzystania z Produktu po wygaśnięciu dostępu do Produktu.
  12. Prawo wypowiedzenia nie przysługuje w stosunku do Produktów zakupionych w Serwisie i dostarczonych w całości od razu po dokonaniu zakupu zgodnie z żądaniem Klienta (Produkty elektroniczne np. Kurs online, E-book).
  13. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę w przypadku gdy Umowa dotyczy Produktu, który nie jest dostarczony niezwłocznie po zawarciu Umowy. Prawo wypowiedzenia nie przysługuje w zakresie Umów wykonanych. Termin wypowiedzenia wynosi 30 dni kalendarzowych. Płatność za niewykorzystaną część Umowy, liczona od daty rozwiązania wypowiedzianej Umowy, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu. 
  14. Jeśli wypowiedzenie Umowy przez Klienta następuje bez ważnego powodu Sprzedawca uprawniony jest do domagania się odszkodowania tytułem szkody spowodowanej wypowiedzeniem Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu Klient składa poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail hello@workandjoy.pl, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o wypowiedzeniu poprzez przesłanie potwierdzenia na adres e-mail Klienta.
  15. Umowa wypowiedziana wygasa z upływem 30 dni od dnia w którym zostało złożone wypowiedzenie.
  16. Sprzedawca zwróci Klientowi cenę Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość Umowy wykonanej do dnia rozwiązania Umowy, wydatki, które Sprzedawca poczynił w celu należytego wykonania Umowy oraz wysokość odszkodowania wynikającego ze szkody powstałej u Sprzedawcy na skutek wypowiedzenia Umowy bez ważnego powodu w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia Umowy. W przypadku wypowiedzenia Umowy z ważnych powodów Sprzedawca zwróci Klientowi cenę zakupu Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość wykonanej Umowy do dnia rozwiązania Umowy i wydatki, które Sprzedawca poczynił w celu należytego wykonania Umowy. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy z którego Klient dokonał płatności o ile Klient nie wybrał innego sposobu płatności.
  17. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności gdy:
    a) Klient dostarcza treści o charakterze bezprawnym;
    b) Klient nie przestrzega Regulaminu i łamie zasady Serwisu i/lub Platformy kursów work&joy online i/lub Platformy work&joy online do transmisji eventów ( np. gdy rozpowszechnia materiały);
    c) Działania lub zaniechania Klienta negatywnie wpływają na dobre imię Sprzedawcy lub w inny sposób istotnie szkodzą Sprzedawcy
    d) Klient spowoduje utratę zaufania Sprzedawcy obiektywnie usprawiedliwioną okolicznościami.
    W przypadku wypowiedzenia Umowy na podstawie wskazanej powyżej Sprzedawca zwróci Klientowi cenę zakupu Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość wykonanej Umowy do dnia rozwiązania Umowy w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia Umowy przez Sprzedawcę. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy z którego Klient dokonał płatności o ile Klient nie wybrał innego sposobu płatności. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszania Konta na okres wypowiedzenia złożonego przez Sprzedawcę z powodów wskazanych w niniejszym postanowieniu. Sprzedawca składa wypowiedzenie poprzez przesłanie na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia lub pisemnie.
  18. W przypadku niewykorzystania przez Klienta usługi wykonywanej w ramach zawartej Umowy w terminie określonym w opisie zakupionego Produktu lub indywidualnie określonym przez strony, zwrot ceny nabycia Produktu nie przysługuje. 
  19. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sprzedawcę w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

§14 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie). Aby zachować termin
    do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od Umowy znajduje się w załączniku do niniejszego Regulaminu. 
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy Produktu.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w następujących przypadkach:
    a) świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    b) w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    c) w którym konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    d) w którym świadczenie usługi polega na tym, że przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    e) dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    f) w którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  7. Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy  i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.  
  8. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Serwis w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę. 

§15 GWARANCJA SATYSFAKCJI

  1. Dla Klientów Konsumentów oraz Klientów Przedsiębiorców na prawach Konsumenta Sprzedawca przewiduje Gwarancje satysfakcji w zakresie zakupu wybranych Produktów o charakterze Kursu online. Sprzedawca oznacza w Serwisie Produkty o charakterze Kursu online poprzez użycie w nazwie i/lub opisie Produktu sformułowania „Kurs online”. Produkty objęte Gwarancją satysfakcji wskazane są na Platformie work&joy online.
  2. Gwarancja satysfakcji pozwala Klientom o których mowa w ust. 1 na zwrot środków pieniężnych uiszczonych na poczet nabycia Produktu- Kursu online w terminie 14 dni od dnia zakupu Produktu-Kursu online niezależnie od przyczyny lub w terminie 14 dni od dnia otrzymania dostępu w przypadku przedsprzedaży. 
  3. W przypadku skorzystania z prawa do Gwarancji satysfakcji przez Klienta, Sprzedawca zwraca Klientowi pieniądze w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o skorzystaniu z prawa Gwarancji satysfakcji. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o skorzystaniu prawa Gwarancji satysfakcji (o odstąpieniu) od Umowy znajduje się w załączniku do niniejszego Regulaminu. 
  4. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Serwis w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

§16 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Serwisu będących Przedsiębiorcami.
  2. W przypadku nabycia Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Serwisu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne.
  3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  5. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia Umowy .
  6. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA

  1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Serwisie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 
  2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
    a) Usług świadczonych drogą elektroniczną
    b) Odstąpienia od Umowy przez Konsumenta
    c) Reklamacji i rękojmi,
    w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców. 
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy Regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od Umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób. 
  4. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt, a tym samym zawarta umowa jest  bezpośrednio związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu. 

§18 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE

  1. Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Serwisie, treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, logo Produktów innych autorów, szata graficzna mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek Serwisu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
  2. Zakupione Produkty mogą być trwale oznakowane jako pochodzące od Klienta, który dokonał zakupu w Serwisie lub otrzymał bezpłatny Produkt. Oznaczenie Produktu nie ujawnia danych osobowych Klienta i ma na celu identyfikacje pochodzenia Produktu w przypadku naruszenia zasad korzystania z Produktu określonych w niniejszym Regulaminie oraz przepisach prawa. Klient nabywający Produkt w Serwisie wyraża zgodę na takie oznaczenie i jest zobowiązany do zaniechania działań mających na celu pobawienia Produktu oznaczenia.
  3. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu lub wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu Umowy. Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
    a) Dostęp do Produktu wyłącznie poprzez cyfrowe przetwarzanie (odtwarzanie) na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,
    b) Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Produktu i/lub opisu Produktu,
  5. Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Produktu. Okres dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie danego Produktu, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 1 rok (365 dni) od dnia Zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Klienta. 
  6. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:
    a)
    udostępnianie i prezentowanie Produktu osobom trzecim,
    b) publikowanie Produktu niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,
    c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
  7. Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkty (materiały edukacyjne dostępne na Platformie kursów online work&joy online) nie zostały ujawnione osobom niepowołanym/trzecim. 
  8. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie jakichkolwiek innych treści albo Produktów udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  9. Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów (kursów online, lekcji video, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji, modułów). 

§19 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest – Agnieszka Dąbrowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ED GROUP Agnieszka Dąbrowska, pod adresem ul. Bałtycka 136, 11-041 Olsztyn NIP: 7392516385 zwana w Regulaminie również Sprzedawcą.  Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontaktować z Administratorem możesz się używając poniższych danych: e-mail: hello@workandjoy.pl.
  2. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Serwisie będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta związanej z zawartą umową. 
  3. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
    a) wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
    b) realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
    c) rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
    d) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    e) kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
    f) przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    g) tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    h) archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
    i) wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Serwisu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
    j) w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
  4. Administrator przetwarza jako podmiot przetwarzający dane uczestników eventu (wydarzenia) organizowanego przez Klienta w ramach Platformy work&joy online do transmisji eventów w zakresie niezbędnym do świadczenia usługi Platformy work&joy online do transmisji eventów. W takiej sytuacji Klient jest administratorem danych osobowych uczestników eventu (wydarzenia) i decyduje o celach i środkach przetwarzania danych osobowych uczestników. Powierzenie danych osobowych Sprzedawcy następuje na podstawie umowy powierzenia danych osobowych.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją Umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.
  6. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji Umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym mu celu. 
  7. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace Serwisu internetowego, itp.
  8. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:
    a) współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
    b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak ma to miejsce np. w przypadku Google),
    c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
  9. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  10. Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  11. Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
  12. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Serwisu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  13. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Serwis, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://workandjoy.pl/polityka-prywatnosci/

§20 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi Umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
    a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
    c) bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
    z internetowej Umowy  lub umowy o świadczenie usług.
  5. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

§21 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. 
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
  4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Link do polityki prywatności: https://workandjoy.pl/polityka-prywatnosci/

Link do niniejszego Regulaminu: https://workandjoy.pl/regulamin

© 2022. Wszelkie Prawa Zastrzeżone przez Platformę work&joy online

 

ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Reklamacja Produktu 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Produkt  ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy. 

Wada polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis wady]. 

Wada została stwierdzona w dniu………………………………………………….. 

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • Świadczenia usługi bez wady (art. 561 § 1 kc) 
  • nieodpłatnej naprawy (art. 561 § 1 kc) 
  • obniżenia ceny o kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
  • odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

Data: ____________________ Podpis Konsumenta: __________________

 

ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres firmy:  ……………………………….

NIP: ……………………………

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Reklamacja Produktu zakupionego przez przedsiębiorcę na prawach konsumenta 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Produkt ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy. 

Wada polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis wady]. 

Wada została stwierdzona w dniu………………………………………………….. 

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • świadczenia usługi bez wady (art. 561 § 1 kc) 
  • nieodpłatnej naprawy (art. 561 § 1 kc) 
  • obniżenia ceny o kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
  • odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt, a tym samym zawarta umowa jest bezpośrednio związany z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 

Data: ____________________ Podpis: __________________

 

ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA 

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

Data: _____________________ Podpis Konsumenta: _____________ 

 

ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres firmy:  ……………………………….

NIP: ……………………………

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku przedsiębiorcy na prawach konsumenta

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt, a tym samym zawarta umowa jest bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 

Data: _____________________ Podpis: _____________ 

 

ZAŁĄCZNIK nr 5 – WZÓR FORMULARZA SKORZYSTANIA Z PRAWA GWARANCJI SATYSFAKCJI W PRZYPADKU KONSUMENTA 

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Oświadczenie

o skorzystaniu z prawa gwarancji satysfakcji

Niniejszym oświadczam, że korzystam z prawa gwarancji satysfakcji w stosunku do umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

Data: _____________________ Podpis Konsumenta: _____________ 

 

ZAŁĄCZNIK nr 6 – WZÓR FORMULARZA SKORZYSTANIA Z PRAWA GWARANCJI SATYSFAKCJI W PRZYPADKU KONSUMENTA 

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres firmy:  ……………………………….

NIP: ……………………………

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

ED GROUP Agnieszka Dąbrowska

ul. Bałtycka 136

11-041 Olsztyn

Właściciel Platformy work&joy online

Oświadczenie

o skorzystaniu z prawa gwarancji satysfakcji

Niniejszym oświadczam, że korzystam z prawa gwarancji satysfakcji w stosunku do umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli dotyczy],

Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt, a tym samym zawarta umowa jest bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 

Data: _____________________ Podpis: _____________ 

 

 

Odbierz bezpłatny materiał:

Jak angażować zróżnicowany zespół

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatny materiał:
Check-lista przed każdym eventem online

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatnie

Elementarz od Stylistki

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Podaj swój e-mail, aby zostać poinformowanym o starcie kursu.

Jesteś zapisany/zapisana.
Poinformujemy Cię mailowo o starcie kursu.