Kurs Online:

Wyzwania nowoczesnej komunikacji – jak być skutecznym menedżerem online i offline?

Kurs z psychologiem komunikacji i biznesu
Dorotą Rybak

Jesteś menedżerem z wieloletnim stażem,

a może właśnie rozpoczynasz karierę menedżera zespołu

i zastanawiasz się
czy skutecznie komunikujesz swój przekaz?

Jesteś menedżerem

z wieloletnim stażem,

a może właśnie rozpoczynasz karierę menedżera zespołu

i zastanawiasz się
czy skutecznie
komunikujesz swój

przekaz?

Co jeszcze mógłbyś/mogłabyś zrobić lepiej jako menedżer i lider zespołu?

Czasem masz wrażenie, że stajesz na głowie, by zmotywować swój zespół i go zainspirować. Nie zawsze jednak chętnie za tobą podąża.

Dużym wyzwaniem jest dla ciebie różnorodność osobowości w zespole.

Zależy ci na dobrej atmosferze, ale nie wiesz, jak to wszystko poukładać, żeby cały zespół dobrze funkcjonował i efektywnie współpracował.

Przekazanie informacji zwrotnej jest dla ciebie ważne. Czasem jednak, mimo, że przekazujesz ją z dobrą intencją i inspiracją do rozwoju pracownika, ludzie nie reagują na feedback zbyt dobrze i nie tak jak się spodziewałeś/spodziewałaś.

Takie pytania i wątpliwości często pojawiają się w głowach ludzi kierujących zespołami. Może także Ty na co dzień się z nimi mierzysz?

Nierzadko menedżerowie i liderzy zostają z nimi sami, czasem nawet z poczuciem winy za brak kompetencji, nie mając do kogo zwrócić się o wsparcie, czy z kim poszukać metody na wyjście z impasu.

Takie poczucie niemocy może prowadzić do demotywacji i zniechęcenia, a nie ma nic gorszego niż brak wiary menedżera we własne siły i kompetencje.

Pamiętaj,

że nigdy nie jest za późno na zmiany.

że nigdy nie jest

za późno na zmiany.

Co więcej, możesz zaplanować i wdrożyć je samodzielnie, co przyniesie Ci jeszcze większą satysfakcję.

By zacząć potrzebujesz wsparcia profesjonalisty. Kogoś, kto pomoże Ci zdefiniować Twoje główne wyzwania, odpowiedzieć na nie na podstawie swojej wiedzy i doświadczeń. Kogoś, kto wskaże, co usprawnić, i które z Twoich kompetencji lidera rozwijać dalej.

Ten kurs daje Ci taką możliwość.

Ten kurs

daje Ci taką możliwość.

Możesz usiąść w dowolnym miejscu i w dogodnym dla Ciebie czasie i spotkać się z doświadczonym psychologiem biznesu i komunikacji, który pokaże Ci, od czego zacząć, i co w pracy skutecznego menedżera jest kluczowe.

Dowiesz się, jak duże znaczenie odgrywa właściwa komunikacja w zespole, i w jaki sposób ją prowadzić, by stała się punktem wyjścia do wielu innych obszarów Twojej pracy.

Dobra komunikacja to w zarządzaniu zespołem podstawa relacji, zaufania, motywacji oraz przekazywania informacji zwrotnej.

Tylko wtedy Ty jako menedżer i Twój zespół będziecie w stanie razem osiągnąć to, o czym zawodowo marzycie i co jest celem Waszym i Waszej organizacji.

W trakcie kursu w przyjaznej atmosferze dowiesz się, jakie są kluczowe kompetencje współczesnego lidera, co jest tym „must know” i „must have” w Twojej pracy, na czym się skupić, a czego absolutnie nie odpuszczać.

A może także w Twojej głowie
jako lidera/menedżera pojawiają się takie pytania:

Jak prowadzić spotkania z zespołem, żeby były dobre, efektywne, „nieprzegadane”, i żeby ludzie byli na nich obecni nie tylko ciałem, ale żeby chcieli się w nie angażować i żebyś mógł/mogła poczuć, że jesteście w tym razem?

Jak mogę poznać lepiej ludzi w moim zespole?
Skąd mam wiedzieć co jest dla nich ważne, w czym czują się lepiej, a co jest dla nich trudniejsze, czy też w czym chcieliby się rozwijać? Czy muszę to wiedzieć, i na ile taka wiedza jest mi faktycznie potrzebna?

Co mogę zrobić, żeby uniknąć konfliktów w zespole? Czy to w ogóle możliwe? A co zrobić, kiedy ten konflikt już się wydarzy? Z kim i jak rozmawiać, a może przeczekać?

Jak zbudować zaufanie w moim zespole i wobec mnie? W czym tkwi sedno? Czy zaufanie jest konieczne w pracy zawodowej?

Co zrobić, by budować w zespole poparcie dla ciekawego projektu, który przedstawiam? Co zrobić, by inicjować angażujące dyskusje nad nowymi pomysłami? Jak stworzyć przestrzeń do szczerego feedbacku ze strony zespołu?

Jak mogę pomóc samemu sobie w sytuacjach stresujących?

Jak mogę dogadać się z moim stresem już, tu i teraz i za chwilę móc wrócić do formy i działania?

Jak trzymać sztamę z ludźmi, a jednocześnie być asertywnym, być ich szefem i pracować nad wynikiem?

Co, jeśli Twoja praca przeniosła się w jakiejś części do trybu on-line? Jak się w nim odnaleźć? Co możesz jeszcze usprawnić, i jak utrzymać dobry kontakt z ludźmi nie pracując z nimi „na żywo”?

Co wypada, a co nie w internecie? Co jest odbierane inaczej, czy obowiązują jakieś inne niż w realu zasady?

Z pewnością część z tych pytań

na tyle Cię nurtowało, że masz już na nie swoje odpowiedzi.

Być może część z tych odpowiedzi wynika z nabytej przez Ciebie wiedzy,
a może to osobiste doświadczenia oraz intuicja podpowiadają Ci na co dzień jak działać.

By dalej się rozwijać trzeba jednak tę wiedzę

poszerzyć,

uporządkować

i zaktualizować.

poszerzyć, uporządkować i zaktualizować.

Autorski Kurs
Doroty Rybak

Dorota Rybak

Psycholog ze specjalizacją psychologii komunikacji i psychologii biznesu. Psycholog procesu. Lekarz.
Certyfikowana mediatorka, trenerka, wykładowczyni akademicka, facylitatorka konfliktów.

Lekarz stomatolog (stomatologia ogólna, estetyczna i ortodoncja). Od 19 lat z sukcesem prowadzi razem ze swoim zespołem praktykę stomatologiczną.

Ukończyła studia magisterskie w Stanach Zjednoczonych na kierunku Process Oriented Psychology and Conflict Studies, Processwork Institute w Portland w stanie Oregon.
Współpracuje z firmami działającymi w różnych sektorach, doradzając, szkoląc i wspierając menedżerów, liderów i zarządy firm w efektywnym organizowaniu pracy, z respektem dla człowieka, relacji międzyludzkich oraz wyznaczonych przez organizację celów.

Przez kilka lat swojej pracy zawodowej skupiała się na współpracy z firmami związanymi z medycyną (m.in. Klinika Ortofan w Warszawie, Smile Design Clinic w Warszawie, Novum Dent Dental Clinic w Gdyni, Szpital św. Wojciecha w Gdańsku – Oddział Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka). Obecnie współpracuje na stałe z placówkami Thinking Zone – Szkoła Podstawowa i Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku jako psycholog i członek Zespołu Zarządzającego.

Od kilku lat związana jest z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie, gdzie prowadzi zajęcia o komunikacji i motywowaniu w procesie zmiany.

Świat wokół nas się zmienia, zmienia się też rola lidera zespołu, przesuwają się akcenty ważności kompetencji.

Warto być na bieżąco, warto wiedzieć, co jest istotne tu i teraz,
jak współpracować z ludźmi, i jak towarzyszyć im w przestrzeni zawodowej –
o tym właśnie jest ten kurs.

Autorski Kurs
Doroty Rybak

Dorota Rybak

Psycholog ze specjalizacją psychologii komunikacji i psychologii biznesu. Psycholog procesu. Lekarz.
Certyfikowana mediatorka, trenerka, wykładowczyni akademicka, facylitatorka konfliktów.

Lekarz stomatolog (stomatologia ogólna, estetyczna i ortodoncja). Od 19 lat z sukcesem prowadzi razem ze swoim zespołem praktykę stomatologiczną.

Ukończyła studia magisterskie w Stanach Zjednoczonych na kierunku Process Oriented Psychology and Conflict Studies, Processwork Institute w Portland w stanie Oregon.
Współpracuje z firmami działającymi w różnych sektorach, doradzając, szkoląc i wspierając menedżerów, liderów i zarządy firm w efektywnym organizowaniu pracy, z respektem dla człowieka, relacji międzyludzkich oraz wyznaczonych przez organizację celów.

Przez kilka lat swojej pracy zawodowej skupiała się na współpracy z firmami związanymi z medycyną (m.in. Klinika Ortofan w Warszawie, Smile Design Clinic w Warszawie, Novum Dent Dental Clinic w Gdyni, Szpital św. Wojciecha w Gdańsku – Oddział Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka). Obecnie współpracuje na stałe z placówkami Thinking Zone – Szkoła Podstawowa i Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku jako psycholog i członek Zespołu Zarządzającego.

Od kilku lat związana jest z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Sopocie, gdzie prowadzi zajęcia o komunikacji i motywowaniu w procesie zmiany.

Świat wokół nas się zmienia, zmienia się też rola lidera zespołu, przesuwają się akcenty ważności kompetencji.

Warto być na bieżąco, warto wiedzieć,
co jest istotne tu i teraz,
jak współpracować z ludźmi,
i jak towarzyszyć im w przestrzeni zawodowej –
o tym właśnie jest ten kurs.

Opinie o Dorocie

Co zyskasz decydując się na kurs?

Konkretne wskazówki na temat tego, jak stać się skutecznym menedżerem, który potrafi odpowiedzieć na współczesne wyzwania dotyczące komunikacji w zespole, zarządzania procesami i projektami oraz pracy on-line.

Praktyczne know-how między innymi z zakresu udzielania informacji zwrotnej, zarządzania różnorodnością w zespole i prowadzenia efektywnych spotkań.

Wiedzę, która pozwoli Ci rozwiązywać konflikty, budować stabilne i szczere relacje z pracownikami oraz samodzielnie uporać się ze stresem na co dzień towarzyszącym pracy menedżerów.

Sprawdzone techniki budowania zaufania w zespole i wobec Ciebie jako lidera i menedżera, co przełoży się na lepszą aurę pracy i większe zaangażowanie wśród pracowników.

Wskazówki dotyczące tego, jak lepiej inspirować zespół do działania,
i w jakich obszarach szukać motywacji dla siebie i współpracowników.

Uporządkowanie Twoich dotychczasowych doświadczeń i wiedzy
zdobytej na stanowisku menedżera.

Jeszcze lepsze wyniki w osiąganiu Twoich celów jako szefa, celów zespołu i organizacji.

Co zawiera kurs?

3 moduły
składające się z 25 lekcji.

Prawie 230 minut know how na temat skutecznej komunikacji
online i offline w roli menedżera.

Niezbędnik
wraz z lekcjami video,
otrzymasz zadania i praktyczne wskazówki.

Moduł 1 – Komunikacja Jeden na Jeden.

M.1.0    Wstęp.
M.1.1     Skuteczne rozmowy – co jest ich podstawą? Bez tego nie wyruszaj.
M.1.2    5 kroków skutecznych rozmów:
             krok 1 – Otwieranie drzwi, krok 2 – Klarowny cel.
M.1.3    5 kroków skutecznych rozmów: krok 3 – Sedno rozmowy.
M.1.3.1 Przepis na efektywne słuchanie – cz. I
M.1.4    Przepis na efektywne słuchanie – cz.II oraz 5 kroków skutecznych rozmów:
             krok 4 – Podsumowanie.
M.1.5    5 kroków skutecznych rozmów: krok 5 – Plan, czyli co chcemy
             osiągnąć w przyszłości.
M.1.6    Komunikacja niewerbalna, czyli jak Cię widzą też jest ważne.
M.1.7    Uważność na język, czyli jak drobiazg może nam popsuć rozmowę.
M.1.8    Asertywność.
M.1.9    Komunikat „Ja”. Opór rozmówcy.
M.1.10  Kultura informacji zwrotnej to prawdziwa sztuka.
M.1.11   Bonus do koszyka menedżera – metody i narzędzia na podsumowanie.

Moduł 2 – Komunikacja w Zespole.

M.2.0 Komunikacja z zespołem – Wstęp.
M.2.1 Komunikacja z zespołem – 6 filarów systemu komunikacji lidera.
M.2.2 Co powinieneś wiedzieć przygotowując się do spotkania z zespołem?
           I jak koncentrować się na odbiorcach?
M.2.3 Co wspólnego ma komunikacja z motywowaniem zespołu?
M.2.4 Konflikt w zespole oraz uważność na rangę.
M.2.5 Wystąpienia publiczne offline.
M.2.6 Różnorodność w zespole.

Moduł 3 – Nowe Wyzwania: Komunikacja online i prezentacja online.

M.3.1 Checklista przed spotkaniem online.
M.3.2 Jak zadbać o uczestników spotkania?
M.3.3 Teraz ty! – zadbaj o siebie.
           Jak zadbać o reset? Jak zadbać o stres? Jak dbać o swój dobrostan?
M.3.4 Netykieta.
M.3.5 Jak przygotować się do wystąpienia publicznego online?
M.3.6 Zadbaj o warstwę niewerbalną.
M.3.7 Dobra prezentacja.

Aktywuj kurs,
aby natychmiast otrzymać:

Roczny dostęp do lekcji z psychologiem.

Kurs dotyczący skutecznej komunikacji
online i offline z Twoim zespołem.

Praktyczne zadania i materiały dodatkowe.

Dostęp do zamkniętej grupy na FB,
dedykowanej uczestnikom kursu.

Kupując kurs, POMAGASZ!
2% zysku ze sprzedaży kursu trafi do Fundacji KASISI.

Otrzymujesz 14-dniową
Gwarancję Satysfakcji

Przygotowaliśmy materiały tak, aby dały Ci jak najwięcej wartości.
Jeśli z jakichś powodów kurs jednak nie będzie dla Ciebie odpowiedni, to wystarczy, że napiszesz
na nasz adres e-mail: hello@workandjoy.pl, a zwrócimy Ci 100% Twojej wpłaty.

FAQ

1. Nie kupowałem wcześniej kursów online. Jak to działa?
1. Wykupujesz szkolenie online – czyli roczny dostęp do lekcji video, które znajdują się na platformie.
2. Zostajesz automatycznie przeprowadzony do bramki płatniczej.
3. Otrzymujesz mailem unikalny kod, dzięki któremu logujesz się do swojego konta na platformie WORK &JOY Online.
To wszystko! Enjoy!
2. Mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście! Wypełnij potrzebne dane w koszyku, a faktura VAT zostanie od razu wysłana na Twój e-mail.
3. Czy można płacić kartą?

Tak, oczywiście. Wszystkie dopuszczalne sposoby płatności pojawią się w systemie transakcyjnym, do którego trafisz po kliknięciu w przycisk zakupu. Płatności obsługuje Tpay. 

4. Mam słabe łącze internetowe. Czy, mimo to, będę w stanie obejrzeć lekcje w ramach zakupionego kursu?

Jeżeli bez większego problemu oglądasz filmy na Youtube, to kurs powinien działać bez zarzutu. Do hostowania plików video korzystamy z serwisu Vimeo. W razie problemów możesz wybrać niższą jakość odtwarzania. 

5. Na jaki czas uzyskuję dostęp do kursu i ile czasu on trwa?

Uzyskujesz roczny dostęp do zakupionego szkolenia. Lekcje mają różną długość i trwają od kilku do kilkudziesięciu minut, dając łącznie 4-godzinny kurs. Ich liczba i ogólny czas trwania kursu różni się w zależności od tego, który z nich wybierasz. 

6. Czy można pobrać kurs na swój dysk?

Materiały video są dostępne jedynie online na platformie work&joy. Materiały dostępne pod lekcjami, możesz pobrać na swój komputer i zostają z Tobą na zawsze.

7. Czy z kursu można korzystać na telefonie?

Tak, z zakupionego kursu możesz korzystać na komputerze, tablecie lub telefonie.

8. Z ilu urządzeń mogę logować się na swoje konto?

Możesz korzystać z maksymalnie 2 urządzeń.

9. Czy szkolenie da mi praktyczną i unikatową wiedzę?

Szkolenia są prowadzone przez osoby, które są praktykami w swoich dziedzinach. Jesteśmy przekonani, że wiedza, którą się dzielą, przyczyni się do Twojego rozwoju i zainspiruje do pozytywnych zmian.

10. Nie jestem przekonany czy wybrane szkolenie będzie dla mnie odpowiednie. Co, jeśli po zakupie okaże się, że podjąłem niewłaściwą decyzję?

Nic nie ryzykujesz. Dajemy 14-dniową GWARANCJĘ SATYSFAKCJI.
To oznacza, że jeśli w ciągu 14 dni od zakupu stwierdzisz,
że wybrane szkolenie nie jest dla Ciebie, to zwracamy Ci pieniądze.

Spójrz na swój leadership z refleksją,

usiądź wygodnie z kubkiem ulubionego napoju i rozpocznij spotkanie z Dorotą Rybak.

ENJOY!

Pakiet Standard

Roczny dostęp do lekcji nagranych w formie profesjonalnych materiałów video.
Oglądasz, kiedy chcesz, i jak chcesz po otrzymaniu dostępu do platformy!

Dostajesz praktyczne zadania od prowadzącego kurs, które wykonujesz zapoznając się z kolejnymi lekcjami.

Zyskujesz nieograniczony czasem dostęp
do materiałów dodatkowych, które będą służyły Ci przez lata.

Otrzymujesz dostęp do zamkniętej grupy na FB, dedykowanej uczestnikom kursu.

Otrzymujesz specjalny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Otrzymujesz 14-dniową Gwarancję Satysfakcji.

 

599 zł brutto
259 zł brutto z kodem rabatowym*

*) kod rabatowy dostępny w zakładce 'Promocje’

 

Odbierz bezpłatny materiał:

Jak angażować zróżnicowany zespół

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatny materiał:
Check-lista przed każdym eventem online

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Odbierz bezpłatnie

Elementarz od Stylistki

Podaj dane, na które natychmiast otrzymasz swój bezpłatny materiał

Podaj swój e-mail, aby zostać poinformowanym o starcie kursu.

Jesteś zapisany/zapisana.
Poinformujemy Cię mailowo o starcie kursu.